-

kan väl passa på att skriva ett litet blogginlägg nu. fast först måste jag kolla vad jag skrev sist.

okej det var ju några dagar sen jag skrev något. men det händer inte så mkt nytt här borta iaf. dagarna går på och allt går bra. på söndag ska jag vara med på en au pair aktivitet som anordnas en gång i månaden. det ska bli kul! är bara lite nervös över körningen och att hitta dit. men det ska nog gå bra. har redan vant mig vid den stora bilen iaf.

annars har jag inte så mkt mer planerat för den här veckan. imorgon ska jag nog göra den 7 km långa promenaden till och från mataffären igen. måste ha chips eller godis eller något! nejdå jag är inte alls sockerberoende (a)

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Det e bra att dus er till att fylla på förrådet av förnödenheter... socker o annat gott MÅSTE man ha!!



Skönt att det rinner på o att du har det gott!



Puss gumman!! <3

2010-02-24 @ 21:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0