lite bilder från MN

här kommer lite bilder från Minnesota :)
här har vi då metrodome i minneapolis som kollapsade ^^

bara lite byggnader


här har vi mig, mike, steve, lizzy och katie på julafton :)
vi öppnade även lite mer paket. jag fick ett halsband, presentkort på massage 65 dollar, lite bath & body works grejs (typ lotion och sånt) och så årets vita huset ornament.

jag och lizzy


bara lite av det underbara vädret vi hade :)
har inte lagt in bilderna från Mall of America yet, men det kommer.. och jag hade en bra tid i minnesota ute på landet, men det är skönt att vara tillbaka. och om 39 dagar kommer jag hem :)

idag beställde jag även lite julklappar till mig själv :) ett nytt objektiv: nikkor 50 mm f1.8 så jag läääängtar till jag får det :) sen två batteri till d90:n också, egentligen behövde jag bara ett, men de kostade bara 10 dollar st (billigaste jag har hittat hemma är 300 kr).


Kommentarer
Postat av: Ida

Snart kommer du hem! :D

2010-12-31 @ 10:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0