Julklappar öppnade

Nu har vi öppnat julklappar haha :) steve och katie blev glada för sitt presentkort på the melting pot iaf, de har aldrig provat det men har hört att det är bra, så det var bra. Jag fick massa grejer till mitt pandora armband :) saker som påminner om dem: lizz- en saxofon och en fotboll, mike- en amerikansk fotboll, steve- ett glas öl, katie- vinglas och en vattenkanna och så ett hundben för hunter :) och nycklar för att jag är välkommen tillbaka. Sen fick jag en tröja från pentagon och swarovskis årliga jul ornament (vet inte rigtigt hur man översätter det, men sånt man hänger i julgranen, typ julgranskulor fast andra grejer).

Kommentarer
Postat av: Marika

Man får inte öppna klappar innan julafton! fy! and also, julgransprydnad?

2010-12-21 @ 09:41:56
Postat av: mamma

wow, vilka fina grejer sanna. du är nog omtyckt av dem iallafall. :) och du kommer aldrig glömma dem. god jul min stora "lilla" dotter. själva har vi uppesittarkväll nu... kram mamma

2010-12-23 @ 22:35:29
Postat av: Cathrin

Åhh..vilka fina julklappar!!! Verkligen köpta med hjärtat!!! Vilket fint minne!!!



KRAM

2010-12-26 @ 11:14:27
Postat av: mamma

googlade på swarovskis årliga jul ornament. WOW,Sanna!!!

Kram

2010-12-30 @ 23:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0