..

jag klarade engelska testet. btw den delen som jag var nervös över hade jag 116/120 på men grejen där man skulle lyssna som jag tyckte var skitenkel hade jag 82/120 på haha.. skumt.

så nu har jag anmält mig till spanska 101 och en fotokurs. men på fotokursen är jag bara på väntlistan för den var full :/ så jag ska anmäla mig till en engelska kurs också så om jag inte kan läsa fotokursen så har jag eng+ spanska. men sen är det ju självklart lite problem med engelska kursen också. i gramatk så är jag på nivå 104, så då vill jag ju läsa den kursen. men nejdå för att kunna läsa den måste jag ha läst reading 103! så antingen så tar jag reading 103 eller så hoppar jag bakåt i gramatikkursen och tar 103 i det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0