sorry men...

.. jag har inte riktigt haft tid för att välja + fixa med bilder och skriva massa text om helgen. idag på morgonen åkte jag iväg till skolan och köpte min bok inför imorgon (66 dollar btw), jag börjar ju college imorn! det blir engelska kursen. jag vet fortfarande inte hur det blir med fotokursen. men jag hoppas fortfarande.

sen åkte vi iaf in till dc och the pentagon! så jag har varit inne där idag! =) åt lunch + fick en liten rundtur, såg var planet krashade in, fick veta att stället där det krashade var nyrenoverat, men de var lite sena med att flytta in folket där, så när det hände var det inte så många som jobbade där, som tur var, och Katie skulle ha jobbat där.

men som sagt first day of school tomorrow for me, lizzy and mike!

vrf kommer man alltid på mer saker att skriva när man precis publicerat ett inlägg? vi var och kollade på lite andra grejer idag också, så hittar katie ett nytt set med lakan, kuddar och täcke/överkast så frågar hon om jag gillar det och om vi ska måla om mitt rum haha. så nu går mitt rum från en konstig ton av brun, med grönt. till gråblå väggar och blå + brunt på sängen =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken tur att Katie inte var där. Läskigt! Vad du har fått se o va med om mycket, Sanna. Håller tummarna för fotokursen då. Sååå nära, 1 plats bara ju...Vi väntar m spänning på bilder o berättelser om helgen m kusinen. Hörs snart o ses om 2 månader :) Kram

2010-08-31 @ 15:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0