Snart börjar jag college!

fick hem lite papper idag om college med bl a min college student e-mail och lite inloggningsuppgifter och så. jag längtar verkligen efter att börja skolan! hahamen först måste jag ju få reda på resultatet och se om jag kan läsa fotokurs eller inte. engelska blir det i vilket fall som helst.

ett måste är ju iaf att köpa en college-tröja!
Photo of Montgomery College Clothing and Gifts

hoppas att de har lite emr att välja på än vad som visas på hemsidan bara för de var inte så snygga haha

Kommentarer
Postat av: mamma

Kommer ju att bli kalasbra Sanna. Kul att träffa andra studenter också. Ses snart i Miami då :)

2010-08-20 @ 10:59:05
Postat av: Ida

En gris!

2010-08-20 @ 12:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0