mätt!

kom precis hem från red robin där vi åt. jag hade cesar sallad, och det var inte lite sallad heller! jag kom att tänka på den gången på mcdonalds i sälen när jag hade cesarsallad, en sån där som man skakade om någon kommer ihåg det, och jag höll iaf inte fast locket så hela salladen flög ut på golvet XD. idag slapp jag iaf skak-sallad och det hamnade inget på golvet heller! haha

och nu är det helg igen. inga planer för helgen. ska nog inte åka och shoppa någonstans, kanske se en film eller något. får se vad som händer.

Kom på att jag kanske borde fixa en ny header till bloggen?! aja, inte nu iaf!

Kommentarer
Postat av: mamma

Haha den salladen minns jag :) Ja, man kunde ju inte låta bli att skratta då. Men Sanna, hur gick det sen? Du fick väl en ny???

2010-08-21 @ 10:14:55
Postat av: [s a n n a]

ja mamma jag har för mig att jag fick en ny :b

2010-08-21 @ 17:15:24
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0