kind of ledig idag

då är det måndag igen, och imorn är det vita huset som gäller. klädsel: kjol, t-shirt (inget uringat ellet med tunna axelband) och snygga skor, alltså inga flipflop eller converse. jag får skoskav av mina andra skor :/ så nu går jag omkring med ett par skor som jag ska ha på mig imorn och jag vet att jag kommer få skoskav imorn men men. idag är jag iaf typ ledig. jag väckte mike vid halv 10, men sen kom katie och lizzy hem från läkaren (lizzy har någon infektion under armen och sist vi var hos läkaren så skar hon i det och nu har det blivit värsta bölden) och katie säger att hon tar ledigt från jobbet idag. så det är lite skönt :p

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Finns det inte skoskavsplåster o amerikat? Som Compeed?? De är juh suvveräna i förebyggande syfte =)=)

2010-08-17 @ 10:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0