fredag

så idag har jag kört massor och använt katies bil. på ett sätt är det vääääldigt najs att köra en ny bil. men när det är någon annans bil är det lite läskigt också haha. fast steves bil är ännu läskigare. men den 15 aug kanske jag ska få en guidad tur i vita huset! hoppas hoppas hoppas. för det är till för de som jobbar inom militären + familj. men de skrev in mitt social security number också så jag hoppas att jag får följa med. och någon helg ska jag ju få guidad tur i pentagon också så det är coolt. nu är det mat!

Kommentarer
Postat av: mamma

Häftigt Sanna. Vi är nog många som gärna skulle vilja vara i dina skor under guid-turerna. När börjar dina kusrer i så fall? Eller beror det på vad det blir? Hmmm engelskan verkar ju inte vara några problem då, om det är sååå lätta frågor.

Kram o lycka till

2010-08-07 @ 14:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0