Första dagen i college på tisdag!

just nu är jag anmäld till tre kurser på montgomery college, 9 credits, 90 timmar. men jag behöver bara 6 cr.

kurserna jag är anmäld till:
* EN 105 Principles of english grammar
* SP 101 Elementery spanish
* PG 161 Introduction to digital photography

jag har andra platsen på väntlistan till fotokursen, som för övrigt är på lördagar. eng kursen kan nog vara bra att ha, men det kan vara kul att lära sig spanska också. så om jag kan gå fotokursen vet jag inte riktigt vilken jag ska välja.. btw dessa 3 kurser kostar tillsammans 1600 dollar! värdfamiljen betalar 500. jag betalar resten. :/ men jag ska ju bara betala för två kurser.

Kommentarer
Postat av: Martina

Aah vilket campus? Jag är pluggar också på Montgomery College, men i Rockville :)

2010-08-28 @ 02:49:06
URL: http://martinaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0