6 månader

så idag är det alltså 6 månader sedan jag lämnade sverige. och det är också 6 månader till jag kommer hem. och 6 månader kvar till pappa fyller 45! det sista halvåret här kommer gå väldigt fort tror jag. när lizzy och mike börjar skolan (31 aug och 1 sept) kommer jag jobba ca 25 h/ vecka. jag är ledig mellan 9- 3 ungefär. och jag ska själv gå i skolan. jag ska också ta tag i det här med träning när hösten kommer och jag kan vara utomhus utan att dö. jag ska ju faktiskt springa gbg-varvet nästa sommar!  och på tal om min skola så har jag inte gjort mitt engelska test än. det var bara öppet på onsdagar, så testet görs på onsdag, så håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0