Två av mina köp

igår följde jag med de andra au pairerna till starbucks! och eftersom jag skulle jobba idag så frågade jag hur sent det brukar bli "senast till klockan 10"  okej, då är jag ju hemma runt halv 11 tänkte jag. var hemma 12. men men. stannade på walmart på vägen hem och hittade ett par flip flops :D



Snygga va?

sen lovade jag ju att visa bilder på det andra jag köpte. så här kommer en bild på väskan jag köpte i helgen




nu ska jag iaf ut och springa en liten sväng innan jag ska skypa med mamma och pappa! tar den korta rundan idag eftersom jag fick på gränsen till vattenblåsa i måndags.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har också varit ute och sprungit! :p

Med Hanke och Jocke, jag klarade hälften av vad dom klarade :å

Men jag sprang iaf mer än dubbelt så långt som jag hade bestämt var minimum, så jag var duktig ändå :p

2010-04-01 @ 20:14:00
URL: http://idahson.blogg.se/
Postat av: mamma

icca vill med ha såna...samma storlek tror hon.

2010-04-07 @ 18:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0