stressigt?

duscha, föna och platta hår, smink, välja kläder.. på 30 min. men jag blev klar på 20, så nu sitter jag och bloggar ist haha. ska iaf snart iväg på filmkväll :) kul kul, vi ska göra egen pizza och käka massa onyttigt :D en liten rolig sak är ju att vi är två svenskar och båda vi är veggisar :)

och nu har jag förresten fått en tv på mitt rum! najs bajs.

och värdpappan kom innan och frågade om jag ville ha en tilläggsgrej på mobilen som kostade 5 dollar. och det var gratis sms! klart att jag ville ha det, när smsen kostar 25 cent styck annars.

men men nu ska ja se om jag kan göra något mer.. kanske platta håret igen eller nått..

Kommentarer
Postat av: mamma

Du har haft tur med "veggisar" genom åren, sanna :)

2010-04-19 @ 07:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0