söndag

idag har det itne hänt så mycket. jag har bara tagit det lugnt och varit ledig :) tog med kameran när jag gick till affären. så här grönt är det nu :)



i affären köpte jag två tuggummi-paket. mycket goda och de tappar aldrig smaken :b köpte också en bok, och eftersom jag aldrig orkar läsa vad böcker handar om utan bara kollar på omslaget så får jag hoppas att den är bra.


på vägen hem gick jag till en av parkerna och satte mig på en bänk i skuggan och läste lite, men jag hade lite svårt att koncentrera mig på boken eftersom det var så mycket insekter överallt. på vägen hem såg jag en hjort och hade för en gångs skull kameran med mig. även om det blev världens sämsta bild och hjorten står på ett väldigt konstigt sätt så har jag iaf en hjort-bild nu haha.



sedan åt vi kinesmat till middag! nu swka jag bädda sängen med rena lakan och lägga mig och kolla på en film!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken bra dag du verkar ha haft. Fina bilder av de gröna träden OCH att du faktiskt fick en bild på en hjort. Häftig bild, ju! Kram

2010-04-12 @ 07:49:56
Postat av: Icca

Va e de för tuggumi? de va väl inte dom ja fick? :b tappar inga tuggumi smaken i usa eller? :O

2010-04-12 @ 23:17:09
URL: http://iccaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0