Rubrik

måste bara berätta vad som hände när jag kom hem igår haha. innan jag åkte iväg så frågade jag om jag skulle vara hemma innan någon viss tid, och det behövde jag inte, bara jag är tyst när jag kommer hem. och jag är alltid tyst så det är ju okej. men.... när jag kom hem i natt och stannat bilen och ska ta min väska så kommer jag emot larmknappen på bilnyckeln så billarmet går igång. men jag lyckades stänga av det hyfsat fort tycker jag. så jag hoppas att david inte vaknade av det, han sover väldigt dåligt och brukar vakna mkt på nätterna.

Kommentarer
Postat av: Cathrin

GAAAH!! Pinsamt :P

2010-04-18 @ 15:41:14
Postat av: [s a n n a]

usch ja! :b

2010-04-18 @ 16:36:10
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/aupair
Postat av: Johanna

Ajdå som de kan gå :P

2010-04-18 @ 22:35:28
URL: http://www.johannasdjur.blogspot.com
Postat av: mamma

Har du fått någon kommentar av den lättväckte ännu? ;)

2010-04-19 @ 07:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0