pengarna rullar in

och jag är glad. så imorn ska jag till banken och sätta in $800 på mitt sparkonto, jag är så duktig som sparar pengar :) och sen ska lite pengar in på mitt andra amerikanska konto. sen kommer jag ju få tillbaka ungefär 8000 skr i skatt också. så jag började fundera på vad jag vill göra när jag kommer hem. men jag kom inte på så mycket annat än att köpa teknikprylar och resa haha. skulle vara najs med en ny laptop, nytt objektiv, en resa till london och kanske till spanien. vem följer med? haha.

nu ska jag iaf kolla på lilla sjöjungfrun, det var länge sen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du får väl skicka en liten överraskning till din "fattiga" lillasyster, om du inte vet vad du ska göra m alla pengar, Sanna haha. Vet att du sliter för penarna med. Många jobbtimmar, Kram på dig

2010-04-15 @ 13:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0