jag får klaga!

och jag tänker klaga på denna värmen! idag har termometern visat på 90 F! (32 C) och det ska bli ännu varmare imorn. usch. och problemet är att det är så här varmt från kl 11 kanske och sen till lika sent på kvällen. och denna veckan har barnen spring break så jag jobbar 8.30- 5.30, 5 dagar denna veckan. så näääääär ska jag kunna sticka ut och träna? och kan ju inte springa när jag slutar och det är över 30 grader ute. får helt enkelt ta det på morgonen. kanske. får se hur pigg jag är på den idén imorgon när mobilen ringer och jag vet att jag kan sova en timme till om jag vill.troligtvis kommer det bara bli träning för mig på helgerna nu haha. och mitt schema kommer nog se ut något liknande detta i sommar, när de inte går i skolan. ganska skönt att jobba intensivt mån-fre och vara ledig på helgen ist.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har också spring break :D

Fast jag har engelskagrejer att göra ändå, livet är absolut inte rättvist..

2010-04-07 @ 14:10:42
URL: http://idahson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0