.

jag har köpt ännu en klänning :O och inte en svart klänning utan en gul! den kommer jag nog faktiskt använda mkt i sommar. köpte även ett par jeansshorts och ett par leggings. märkte här om dagen att jag hade tagit med mig mina gamla, nästan trasiga leggings ist för de nya. men 3 dollar för ett par leggings är ju inte så dyrt :b var även på starbucks och jag testade en banana chocolate smoothie, supergod! oj nu börjar ett nytt avsnitt av simpsons! det kan jag ju inte missa! skriver mer sen. mellan simpsons och desperate housewives
okej nu kan jag skriva lite igen. det var ett au pair möte idag. vi sprang omkring på campus-området och letade svar på olika frågor vi fick (scavenger hunt) sen åkte jag och tre andra au pairer och shoppade lite :) haha vi provade även balklänningar för skojs skull (?) okej jag provade en, kan lägga upp en bild på det senare XD de andra provade lite mer än en klänning.

Kommentarer
Postat av: Johanna

låter som att du har väldigt kul där, hade varit kul om man vågade åka iväg sådär, men jag är världens fegaste :O

2010-04-19 @ 11:05:43
URL: http://www.johannasdjur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0